معرفی بهترین چسب کاشی استخر

معرفی بهترین چسب کاشی استخر

هنگامی که صحبت از نصب کاشی استخر و سونا می شود، استفاده از چسب کاشی آب بندی استخر که در برابر رطوبت و فرسایش ناشی از حرکت آب مقاوم باشد بسیار حائز اهمیت و مهم است. توصیه ما به شما استفاده از بهترین چسب کاشی ضدآب برای استخر و سونا است.

علاوه بر تهدید کلر، مواد شوینده نیز می توانند به طور مستقیم بر طول عمر زیر سازی کاشی استخری شما تأثیر بگذارند.

به همین دلیل است که چسب کاشی و سرامیک استخری همگی به گونه‌ای طراحی می شوند که مقاومت شیمیایی قوی داشته باشند و به شما کمک می‌کنند استخری بادوام و باکیفیت بسازید.

آب بندی استخر با چسب کاشی استخری

برای جلوگیری از نفوذ آب و ایجاد شکستگی و فضای خالی بین کاشی ها  از چسب کاشی ضد آب استخری به خصوص در مکان هایی مثل استخر، سونای بخار ، جکوزی، آبنما ، سرویس های بهداشتی و حمام و تمام محیط هایی که در تماس با آب هستند به کار میرود.

زیرسازی کاشی استخر باید به گونه‌ای باشد که بهترین پایه را برای کاشی‌کاری فراهم کند و همچنین به عنوان یک لایه محافظ زیر کاشی عمل کند. در ادامه، مراحل اصلی برای زیرسازی کاشی استخر را برای شما شرح می‌دهیم:

راه‌حل‌های هوشمندانه شرکت های تولید چسب کاشی و سرامیک و در مجموعه چسب های کاشی استخری، برای مقابله با رطوبت بالا، فرسایش ناشی از حرکت آب و همچنین آسیب‌های شیمیایی ناشی از روش‌های تمیز کردن بوده و بسیار مهم است که از مصالح ساختمانی و چسب کاشی استخری استاندارد و بادوام استفاده کنید.

ویژگی چسب آب بندی استخر

  • انعطاف پذیری بالا در محیط مرطوب
  • عدم جذب آب
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • گیرش سریع
  • تولید شده به منظور استفاده در محیط های غوطه‌ور در آب
همچنین بخوانید : بتونه ساختمانی چیست و چه کارایی دارد؟

تفاوت بین کاشی های معمولی و کاشی های استخر

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین دلایل استفاده از پد استخر، جذب آب بالای آن است. جالب است بدانید که درصد جذب آب در کاشی های استخر صفر و در کاشی های معمولی حدود 5 درصد است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این سطوح مقاومت بالای آنها در برابر سرما است. در صورتی که معمار از کاشی مشترک در بدنه و کف استخر استفاده کرده باشد، به دلیل انبساط و انقباض زیاد، کاشی های مشترک باید پس از یک سال جدا شده و به طور کامل تعویض شوند.

کاربرد چسب آب بندی استخر (چسب کاشی برای استخر)

یکی از پرکاربرد ترین محصولات ساختمانی و چسب کاشی و سرامیک متعلق به شرکت شورلول ایران است، که با استفاده از این محصولات استخر شما ضد آب خواهد بود و حداکثر چسبندگی و انعطاف پذیری را حفظ می کند.

استخرهای شنا نیز مستعد رشد باکتری ها و کپک ها هستند و به همین دلیل نصب کاشی و انتخاب چسب کاشی استخری باکیفیت و مقاوم باید در برابر میکروب هایی که می تواند بر طول عمر نصب تأثیر بگذارد، مقاومت نشان دهد.

در نصب کاشی استخری توجه به این نکته حائز اهمیت است که چسباندن و دوغاب کاری کاشی ها باید همزمان انجام شود تا فرآیند نصب کاشی و چسباندن کاشی با قدرت و با کیفیت انجام شود. کاشی ها باید به طور محکم در چسب کاشی ضد آب قرار گیرند تا از تماس مؤثر و قوی بین چسب و کاشی اطمینان حاصل شود.

کاربرد چسب کاشی و سرامیک

نکته مهم در انتخاب چسب کاشی استخری در زمان خرید بررسی ویژگی ها و موارد مصرف چسب های کاشی هستند، چرا که هر محصولی که با عنوان چسب ضدآب در بازار وجود دارد، مناسب انجام نصب کاشی استخر و چسباندن کاشی نیست.

بهترین چسب کاشی استخر 

پیشنهاد ما برای بالا بردن کیفیت کاشی کاری استخر و همینطور بالا بردن طول عمر و مقاومت زیر سازی کاشی های استخری  شما است. چسب کاشی و سرامیک پودری Sure Flex 3004 محصول تولیدی شرکت شورلول ایران که دارای استاندارد ملی ایران – استاندارد بین المللی از کشورهای استرالیا و عربستان سعودی است.

چسب شورفلکس3004

عایق بندی استخر با چسب کاشی ضد آب

برای آماده سازی پوسته یکی از مهترین اقدامات قبل از شروع کاشی کاری استخر آماده سازی پوسته است که برای اطمینان از ضد آب بودن پوسته آزمایش می شود.

ضروری است هر گونه تعمیرات لازم با استفاده از روش های مناسب قبل از چسباندن کاشی استخری انجام شود. به هیچ وجه نباید کاشی کاری را به عنوان روشی برای ضد آب کردن استخر در نظر گرفت. اگر پوسته بتنی روکش صافی داشته باشد، می‌توان مستقیماً روی آن کاشی‌کاری کرد، در غیر این صورت باید رندر و کف‌کشی شود.

سطحی که قرار است کاشی شود باید تمیز، صاف، عاری از گرد و غبار و عاری از هرگونه نقص باشد. برای صاف کردن پوسته بتونی، تعمیر شکاف ها و ترک ها و همینطور صاف و هموار کردن سطوح عمودی و یا افقی، ملات ترازکننده شورلول ایران بهترین و باکیفیت ترین گزینه پیش روی شماست.

نصب کاشی استخر با چسب ضد آب

قبل از انجام عملیات نصب و چسباندن کاشی‌های استخری از صاف بودن سطحی که قرار است کاشی را بر روی آن چسباند،  اطمینان حاصلکنید . آب‌بندی استخر و یا مکانی که کاشی استخری می‌خواهد مورد استفاده قرار بگیرد، بسیار اهمیت دارد. در اینجا باید توجه داشته باشید که برای مثمر به ثمر بودن کاری که انجام می‌دهید، باید بهترین چسب کاشی استخری را انتخاب نمایید.

بعد از اجرای آب‌بندی استخر، انجام زیرسازی کاشی با سیمان‌کاری و آستر ماسه و سیمان و نرمه کشی آن می‌باشد. برای آغاز سیمان‌کاری استخر سطح کار ابتدا باید کروم بندی بشود.

اولین گام این است که در کنج‌ های استخر و بر روی هر زاویه از دیوارها، سیمان کشی و کروم بندی انجام گیرد. پس از آن با نقطه‌گذاری در هر دوی سوی بالا و پایین سطح دیوار، دوغاب‌ریزی با ملات انجام می‌گیرد.

چسب کاشی استخری

 

جمع بندی:

در این مقاله مراحل و نکات مهم در نصب کاشی استخری و اهمیت استفاده از محصولات استاندارد و باکیفیت  را توضیح دادیم.

تمامی مراحلی که در این مقاله توضیح داده ایم، اقداماتی تخصصی بوده و برای انجام و اجرای آن نیاز به استفاده از نیروهای باتجربه و کاردان است. توصیه ما به شما این است که خودتان وارد عمل نشوید و کار را به استادکاران توانمند و باتجربه بسپارید.

شرکت شورلول ایران تولید کننده انواع  چسب بتن، چسب های کاشی استخری و انواع محصولات دیگر ساختمانی بوده و محصولات خود را با ضمانت و کمترین قیمت برای خریداران گرامی عرضه خواهد کرد. شما میتوانید جهت هر گونه سؤال از کارشناسان فروش با شماره 02188708215 در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

خانهفروشگاهحساب کاربریسبد خرید